Joves amb Compromís de la Safor-Valldigna celebra la seua assemblea constituent l’11 d’octubre a Gandia

Sota el lema “Sumem per al canvi. Des de la Safor-Valldigna i pel país”, la joventut econacionalista de la comarca, aposta per sumar de baix cap a dalt, poble a poble, perquè el canvi siga real al conjunt del país.

Web

El proper 11 d’octubre Joves amb Compromís de la Safor-Valldigna celebrarà la que serà l’assemblea constituent de l’organització. L’assemblea-congrés constituent tindrà lloc al carrer Tossal de la ciutat de Gandia, al llarg de tot el dia, a la seu dels joves econacionalistes.

L’assemblea s’ha presentat sota el lema “Sumem per al canvi. Des de la Safor-Valldigna i pel país”. Cal sumar de baix cap a dalt, cal promoure el canvi de polítiques poble a poble, perquè el canvi siga real al conjunt del país.

El secretari comarcal, Carles Morant, ha explicat que des de Compromis, “volem sumar i obrir-nos a la joventut de la comarca. El proper 11 d’octubre realitzarem el congrés constituent de Joves amb Compromís, on seurem les bases del nostre treball com a joves per al proper any. Es l’hora del canvi, els joves hem de passar de la protesta a la proposta, posant en pràctica una política oberta i participativa, una política feta per joves i per a joves”.

“Per això vos convidem a totes i tots a assistir el próxim dia 11 d’octubre al carrer tossal de Gandia, on entre tots i totes posarem els fonaments de l’organització. També, vos animem a allò realment important: aportar les vostres propostes, suggeriments, millores, línies de treball…, que volem que siguen la base de l’acció política de Compromís”.
Vine i suma!

Arxivat en: La Safor - Valldigna