Joves PV – Compromís es posiciona en contra de la precarització laboral que fomenten Deliveroo i Glovo

L’Assemblea Nacional de Joves PV – Compromís, les joventuts unitàries del Bloc i Gent de Compromís, s’ha posicionat en contra de la precarització laboral que fomenten les aplicacions mòbils d’economia col·laborativa com Deliveroo i Glovo.

La proposta, que emana de la Coordinadora Nacional d’aquesta organització, proposa una oposició frontal contra la precarització laboral que suposa el model de falsos autònoms que fomenten aquestes apps; l’inici d’una campanya de suport a la plataforma Riders x Derechos; i la col·laboració i contribució en la lluita obrera d’aquesta plataforma.

El portaveu nacional de Joves PV – Compromís, Víctor Medina, considera que “aquests models d’economia disfressats de modernitat no fan més que reproduir antigues pràctiques precàries que empobreixen les classes populars i, sobretot, els i les joves d’aquest país”.

L’Assemblea Nacional de Joves PV – Compromís, reunida a Benigànim el 23 de juliol, ha aprovat per unanimitat la proposta que prèviament ja havia treballat a les Corts Valencianes la diputada jove d’aquesta organització, Marian Campello.

Arxivat en: Acció, Congressos i assemblees, Economia i Ocupació, Economia i Ocupació, General, Idees, Temes, Trobades