JovesPV celebra la seua primera assemblea amb una gran participació

Joves del País Valencià – Compromís ha celebrat este diumenge la seua primera Assemblea Nacional després del Congrés, la qual va tindre lloc a la localitat de Paiporta (L’Horta Sud). L’Assemblea va estar marcada per una alta assistència i participació, amb més de 50 persones acreditades, i un intens i productiu debat durant tota la vesprada.

Com en cada Assemblea Nacional posterior a un congrés es va procedir a la tria de la Mesa de l’AN, la qual estarà composada per Maria Muñoz (presidència), Joan Colomer (vice-presidència) i Joan Tasa (secretaria).

També es va resoldre una interpretació dels estatuts que acordava permetre la participació en Assemblees Nacionals dels i les simpatitzants.

La Coordinadora Nacional triada en juliol va explicar, a través dels seus caps d’àrea, els diferents informes de gestió que van ser aprovats amb un 87,5% de vots a favor i un 12,5% d’abstencions. Posteriorment es va debatre i votar de forma separada el sistema d’avaluació del tècnic de l’entitat, proposat des de l’Àrea d’Organització, que va ser aprovat amb un 93,2% dels vots favorables i 6,8% d’abstencions. El pressupost del que resta de 2014 va eixir endavant amb un 73,7% dels vots favorables.

Per altra banda, es va acordar nomenar a Quique Castelló, Secretari General de JovesPV, com a representant de l’entitat en l’Executiva Nacional de Compromís. A més, es va decidir establir un procediment de tria del logotip de l’entitat a través d’un encàrrec professional a una empresa o professional del sector de la il·lustració o el disseny gràfic per a triar posteriorment entre diverses opcions entre la militància.

L’Assemblea Nacional també va acordar aprovar l’agrupació dels col·lectius comarcals del Sud en un únic col·lectiu intercomarcal, i la militància d’aquestes comarques va triar per unanimitat Josep Ramon Orts com el seu Secretari Territorial.

La Coordinadora Nacional ha expressat la seua satisfacció per l’elevat grau de participació de la militància –amb la major assistència en una Assemblea dels últims anys- i ha agraït a la militància tant la implicació demostrada com l’elevat grau de consens al voltant de la gestió dels primers mesos de JovesPV.

Arxivat en: Acció, Congressos i assemblees