Es constitueix Joves amb Compromís Horta Nord

Diumenge 15 de desembre es va celebrar l’Assemblea Constitutiva de Joves amb Compromís Horta Nord. Letícia Amigó va ser elegida coordinadora general i com a membres de l’executiva comarcal van ser triats Pablo Bellver, Ramon Gimeno i Laura Peris, que exerciran diverses tasques dins de la formació.

La assamblea tenia, a més del caràcter constitutiu de Joves amb Compromís Horta Nord, una vessant informativa sobre les activitats i objectius del grup en general, que Sara Gómez, portaveu de Compromís per l’Horta Nord, va detallar en la seua intervenció. Letícia Amigó va assegurar que Joves amb Compromís Horta Nord treballaria per la reivindicació i defensa dels drets de la societat civil, en temes tan importants com ara l’educació, la sanitat i els serveis socials, tal com ja es ve fent des dels col·lectius locals de Bloc, Iniciativa i els Verds, els partits polítics que componen Compromís, sempre mirant des del punt de vista més joves, el més afectats per aquesta crisi política que vivim actualment.

Joves amb Compromís es tracta d’un projecte on tothom té cabuda i on es tenen grans expectatives de creixement, com ho demostra l’augment considerable del nombre d’afiliacions. Els i les joves de la formació afirmen que no defalliran per fer possible un país millor, un país més just on governe la ciutadania i no corruptes sense escrúpols que ens venen al pitjor postor.

Arxivat en: General