JovesPV assisteix a l’Alkartasun Eguna

Una representació de Joves del País Valencià – Compromís ha participat en l’Alkartasun Eguna, celebrat al municipi basc de Zarautz convidats per Gazte Abertzaleak, joventuts de la formació Eusko Alkartasuna.

En el marc d’aquest esdeveniment la delegació de JovesPV va participar en els diferents actes programats, com ara una visita cultural al municipi de Zumaia, famós per la seua riquesa geològica o la celebració de l’Olarro Eguna ( Dia del Polp) tastant diversos plats típics de la zona així com assistint a una jornada reivindicativa dels drets humans a Bilbao.

També es va participar en els actes de l’Alkartasun Eguna com l’arriada de la Ikurriña, el posterior acte o el dinar de germanor que organitzà Eusko Alkartasuna i els seus jóvens, Gazte Abertzaleak acompanyats companys i companyes de Jóvenes Andalucistas i Galiza Nova.

Dins d’este dinar, el secretari de Relacions Internacionals de Joves del País Valencià-Compromís, Adrià Jaén i Cuenca, dedicà unes paraules a Gazte Abertzaleak i destacà la importància de la cooperació entre pobles “per a portar la llibertat a les nacions d’un Estat que ja no ens creiem”.

Arxivat en: Acció, Relacions internacionals