Laia Maurí, escollida secretària del Consell de la Joventut del País Valencià

Ontinyent va acollir la XL Assemblea Ordinària del Consell de la Joventut del País Valencià, el màxim òrgan de representació de la joventut associada del país i interlocutor davant la Generalitat en matèria de joventut.

Com cada dos anys i com marquen els estatuts del consell, l’AGO serví per avaluar el treball de l’equip ixent, encapçalat per Sandra Gómez, i escollir-ne un de nou, que en aquesta ocasió estarà liderat per David García. A més, també es dugueren a terme grups de treball per a preparar de manera interlocutada el proper pla jove del País Valencià.

El BLOC JOVE participàrem activament del cap de setmana a Ontinyent. No de bades, la permanent que finalitzà mandat dissabte comptava amb Pere Fuset, del col·lectiu del BLOC JOVE de València, com a Vicepresident i responsable de comunicació. En el seu comiat, Fuset va agrair la confiança del BLOC JOVE al llarg del seu mandat i va fer avaluació del treball realitzat que, junt al conjunt de la permanent ixent, va ser aprovat per unanimitat de l’assemblea. “Si l’associacionisme juvenil és una escola de ciutadania, haver passat pel CJCV és un master en participació i diàleg”, va destacar Fuset.

En la nova permanent escollida diumenge a Ontinyent estarà Laia Mauri, del col·lectiu del BLOC JOVE de València, que assumirà durant els propers dos anys la Secretaria del CJPV i també l’àrea de relacions internacionals. Per sobre de tot Maurí va destacar que el nou grup escollit com a permanent és un equip plural amb el qual tothom pot sentir-se identificat, un grup cohesionat i compromès. “Com a BLOC JOVE a més volem sumar els dos propers anys al CJPV la nostra filosofia de treball des de la base, potenciar allò que tenim en comú i aportar-hi els valors del valencianisme, l’esquerra i l’ecologisme”, exposà Maurí durant el seu parlament a l’assemblea.

Amb la participació de Maurí a la permanent del CJPV els dos propers anys, el BLOC JOVE continuem el nostre compromís de treball des de dins i fora del consell, dels dels consells i arreu del territori, sumant sinergies per enfortir un punt de trobada que contribuisca a impulsar les polítiques de joventut interlocutades al nostre país.

A la imatge, la nova permanent acompanyada de tots els membres del BLOC JOVE i dels joves de Compromís que participaren a la XL, així com el regidor de joventut d’Ontinyent Pepe Pla.

Arxivat en: Moviments socials