Joves amb Compromís promou la 1a Jornada de Cultura Urbana #UrbartGandia

– Compromís JOVE Gandia i l’Àrea de Cultura de Compromís per Gandia, amb l’objectiu de contribuir a la promoció i difusió de l’art urbà, organitzen una trobada de participació lliure i oberta que es desenvoluparà el  dissabte 28 de desembre de 2013, des de les 10h, al carrer Tossal de Gandia amb una mostra de les diferents formes d’expressió de la cultura urbana de la nostra ciutat.

– Destaca la convocatòria d’un concurs de grafits “tu pintes” per decorar la façana de la seu local de Compromís.

– El col·lectiu també cedirà el seu local als artistes que vullguen exposar-hi les seus obres al llarg de l’any.

Clara Garcia i Alícia Izquierdo.

Les responsables de Compromís JOVE Gandia i l’Àrea de Cultura de Compromís per Gandia, Clara Garcia i Alícia Izquierdo, respectivament, han presentat aquest matí Urb’Art Gandia. Una jornada de participació lliure i oberta, que naix amb vocació de continuïtat, i que en esta primera edició es desenvoluparà el proper dissabte 28 de desembre de 2013, des de les 10h, al carrer Tossal de Gandia amb una mostra de les diferents formes d’expressió de la cultura urbana: exhibició de graffiti, esport freestyle (roller, skate, scooter, slackline…), música, etc.

Dintre de “Urb’Art Gandia” Compromís JOVE Gandia i l’Àrea de Cultura de Compromís per Gandia convoquen el concurs de graffiti “tu pintes”, amb les següents. Amb aquesta iniciativa, l’Organització vol mostrar públicament el suport dels col·lectius locals de Compromís a l’expressió inconformista i combatent que representa la Cultura Urbana des del punt de mira social, i que aquest missatge artístic puga ser gaudit de manera permanent a la façana de la seu dels col·lectius de Coalició Compromís a Gandia.

D’altra banda, els col·lectius de Joves amb Compromís i Compromís per Gandia també cediran la seua seu als artistes que estiguen interessats exposar-hi les seus obres al llarg de l’any.

Accediu des d’ací a les bases; baix, el cartell:

SONY DSC

Arxivat en: La Safor - Valldigna