Joves amb Compromís aposta per unes primàries obertes per afrontar les conteses electorals

prim2

El conjunt de militants de Joves amb Compromís (els i les joves del BLOC, Iniciativa del Poble Valencià, Els Verds-Esquerra Ecologista i adherits) reunits en Assemblea el passat dissabte 1 de juny va consensuar la postura dels i les joves respecte a les les llistes electorals a Compromís: unes primàries obertes, paritàries, sense quotes, amb vot ponderat i a les quals es puga votar a partir dels 16 anys.Els i les joves que formem la Coalició Compromís creiem en la democràcia participativa com a model de presa de decisions a la societat. Sent conseqüents amb aquest principi, creiem que les llistes electorals s’han de confeccionar amb la major participació possible.

Qualsevol persona major de 16 anys ha de poder votar, tot comprometent-se amb la Coalició d’una manera simbòlica: el pagament d’1 a 3 euros per compensar les despeses organitzatives derivades i la signatura d’un manifest de recolzament a la Coalició Compromís.

Aquest document consensuat (que podeu descarregar ACÍ) té com a objectiu acostar la Coalició Compromís a la ciutadania i dotar de legitimitat els i les nostres candidats i candidates als òrgans democràtics representatius de l’Estat i del País Valencià.

Arxivat en: Congressos i assemblees