Ondara acollirà el 3, 4 i 5 de maig la #TNP2013

curt_tnp13La Marina Alta acollirà la #TNP2013, la trobada de formació del BLOC JOVE a la primavera. Formació i acció a Ondara amb companys del BLOC JOVE i amics d’arreu del país. T’ho vas a perdre?Què és?

La TNP o Trobada Nacionalista de Primavera és l’escola de formació i dinamització anual del BLOC JOVE

HORARI:

Divendres

19:30h: Presentació

20:00h: dinamitzent-nos per a créixer de manera pràctica veurem la importància de la dinamització social en la nostra entitat. som un partit a l’ús o som una entitat social?

21:30h: sopar

23:00h: jocs nocturns

Dissabte

de 10 a 11:30 Valencians i democràcia. Del malestar a la proposta’ #demos3 per Carles Villodres

d’11:30 a 14 eixida esmorzar en el camp/muntanya i xerrada:

Estafes bancàries, lluites alternatives: la PAH i la banca ètica:Interactuarem amb les diferents estafes bancaries fetes per la banca per la seua situació hegemònica com els abusos bancaris en les hipotèques, els desnonaments, les preferents i altres i com des de la lluita organitzada de la PAH i des d’una altra manera de fer unes finances ètiques es busquen alternatives i propostes per posar els diners i els habitatges al servei de la societat en un model d’economia més dirigit al bé comú. Per Carlos Aguila  Activista social contra estafes bancàries, banca ética i dret a l’habitatge, defensor dels serveis públics, republicà, crític i d’esquerres.

14:00h Dinar

16.30h a 18h  Inteligència emocional i gestió d’equips per Rafa Oliver

18:00 Berenar

18:30 Tallers per grups

a) Taller per apendre a relitzar pancartes: materiali i lemes

b) Aprén a fer tallers per a xiquets

c) Prendre decisions i no passar-se el dia reunit

d) Ferramentes 2.0 per a ‘organitzar-se i fer política

20:00  Xalònia, visita a Xaló i sopar allí. (qui vulga pot quedar-se al alberg)  ací més informació

Diumenge

10.00 Assemblea Nacional.

On és?

La jornada tindrà lloc a la Granja Escola Baladre d’Ondara (Marina Alta).

Qui pot vindre?

Pot vindre tothom qui vulga participar. No cal ser militant. La trobada és oberta a simpatitzants i també a qualsevol jove curiós o amb inquietuds que vulga passar un cap de setmana de formació i compromís. Només has de tenir ganes de participar i formar-te!

Quant costa?

La inscripció costa només 35 € i en el preu estan inclosos els desdejunis, sopars, dinars, berenars i l’allotjament dels dos dies.

Si sols vens un dia són 20€

i si et quedes sols a un dinar o sopar 10€

Si a banda vols vindre al concert d’Aspencat i Orxata de xalònia a Xaló l’entrada  i el bus són 10€ ací més informació

Com inscriure’s?

Només has d’entrar a la secció inscripció d’aquesta mateixa web, emplenar el formulari i fer l’ingrés dels 35 € (o els 45€ amb bus i entrada)  al número de compte: 2077-0075-10-1100925442 de Bancaixa. És molt important que, en fer l’ingrés o la transferència, ens indiques el teu nom i cognoms i envies el justificant de l’ingrés a info@blocjove.org Si vols vindre però no et pots permetret el preu d’inscripció comunica-ho en l’apartat d’“Observacions”, ja que tenim beques per a que puges vindre. El primer és la formació! El període d’inscripció acaba el dilluns 29 d’abril.

Què he que dur?

Cal dur sac de dormir o llençols, tovallola i sabó. I moltes ganes de passar-ho be!

Com arribar

Si véns en cotxe podeu anar per la N-332 i eixir a Ondara, o per la AP7 en l’eixida d’Ondara.

Si veniu del nord podeu arribar en tren fins a Gandia i agafar un bus fins a Ondara (2,55€). Podeu veure els horaris ací.

I si veniu del sud també podeu mirar els horaris de bus d’ALSA.

Arxivat en: Trobades